tirsdag 11. mai 2010

Rosa og rødt på kjøkkenet


For ikke så veldig lenge siden malte jeg kjøkkenfrontene våre rosa! Vi ble igrunnen veldig fornøyde med det, ja til og med mannen likte det godt :) Spirellofamilien er glad i farger, og nå har vi mange farger på kjøkkenet vårt. Hovedfargene er rosa og rødt, og her er et lite glimt:


Jeg er veldig svak for ting som er røde med hvite prikker, og samler på alt mulig rart med den kombinasjonen. Kaffekoppen med skål har jeg tre stykker av, og er et av mine aller beste loppiskupp, sammen med de orange og hvite tingene fra Cathrine Holm! Jeg leter fortsatt etter en kaffekanne i sink, som jeg kan lage kjøkkenlampe av. Ingen av vårens loppemarkeder har hatt det til meg. -Men det er vel kanskje noen loppishelger til, før sesongen er over.

Jeg kjenner at til tross for at kjøkkenet vårt egentlig trenger skikkelig oppussing, er det et av husets favorittrom!

3 kommentarer:

  1. Enig i at rødt med prikker og en dæsj av rosa er fint! Rart egentlig... For det er ikke mange år siden jeg syntes rødt og rosa var skikkelig æsj sammen. Men man forandrer seg! ;-)

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting du har! Rodt og rosa er veldig fint synes jeg! Veldig kjekt du vil være med på lotteriet mitt! ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)