onsdag 1. desember 2010

To snaaart 5-åringer..

...har kost seg her i dag med masse fint papir, glitterlim, perler og paljetter:)
Storebror hadde med en venninne hjem fra barnehagen for litt julekortlaging.

(Se, så søte, som sitter helt ved siden av hverandre, når de har så god plass rundt bordet:)

Jeg hadde på forhånd klippet til noen kort, og noen til/fra-lapper, men neida, de var ikke noe morsomme. De ville ha store ark, og myyyye glitterlim, hi hi!

(uklart bilde, men dere ser mengden glitterlim som må til for å lage skikkelig fine julekort;)


Hendene var så fulle av glitter at vi kunne lage håndavtrykk! Det var gøy!


Nå ligger kortene/bildene til tørk..tror det kan ta sin tid;)

5 kommentarer:

  1. Så fint med de glitter håndavtrykkene! Og så koselig med juleverksted... :-)

    SvarSlett
  2. Så fine de kortene ble!

    Snart 5 åringer er visst veldig glad i glitter, aller mest glad i det så! (hilsen Maja snart 5 ;)

    SvarSlett
  3. Gu så harligt!!!

    Så skjønne de e så sitte der tett i tett :o)
    *smelt*

    Glitterhåndavtrykk var jo intent mindre enn dritfint da! E det tørka endå mon tru? :o)

    Håpe du har ei fine adventstid snuppa

    SvarSlett
  4. Hei Spirello :)
    Hyggelig at du likte bloggen min og attpåtil vil følge meg:)
    Må si jeg likte meg godt her inne hos deg.Lest litt på eldre innlegg og så supersøte og enkle hekleluer du har laget:)
    Ha god natt:)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så nydelige de var!! :-)
    Hehe, ja, det tok nok sin tid å tørke SÅ mye glitter, men det ble utrolig kult da!
    Digger for øvrig de rosa/lilla adventslysene dine- lovely!

    Og takk for gratulasjon! Nå har jeg jammen vært heldig ENDA EN GANG!! Helt utrolig!

    Fortsatt god mandag til deg:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)