torsdag 16. desember 2010

Vintersofa

Jeg fikk akutt lyst på en mørkere sofa! Kanskje ble jeg inspirert av miss moon? Jeg har en mistanke om det! -Men jeg turte på ingen måte å sette i gang med å sy trekk selv.. Flaks for meg at vi har Ektorp fra IKEA;), for da kunne jeg kjøpe et nytt trekk! Noen fordeler er det med å ha en ekstremt vanlig sofa.
Så da føk jeg til IKEA, sent i går kveld..

Sånn så det ut før..
Og sånn ble det:
Veldig uvant, synes jeg..
Jeg må sy noen nye puter når jeg får tid!
(Jeg må le litt når jeg ser bildet, for jeg synes vi har det ganske så julete hos oss nå..men det ser jo ikke akkurat sånn ut på bildet)

God natt!

8 kommentarer:

  1. Fiin vintersofa!!

    Jeg liker godt de litt mørke fargene på denne tiden av året :-)

    SvarSlett
  2. Hei!! Vintersofaen din ble kjempefin!! Syns dere har ei veldig trivelig stue!! Her blir det litt og litt mere jul for hver dag! Det går smått!! :D Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så fin den ble med mørkere farge!!! Syns stuekroken din er kjempelekker!!! Også så flotte stjerner du har laget:)
    Goood helg:)
    Juleklem fra Jeanette

    SvarSlett
  4. Så fine vintersofaen din blei!!!

    Og dei stjernene i forrige innlegg...
    *sukk*
    Dritfine! Eg lagra linken, så skikkelig takk for den.

    Førjulsklem herfra :o)

    SvarSlett
  5. Syns det ble bra jeg. Alltid uvant, men også kjekt med forandring. Kan jo bare forandre det til bake om du ikke liker det ;) Løse trekk er jo genialt i så måte.

    SvarSlett
  6. Koselig!!! ♥ Ble veldig fint, og passer for lune vinterdager inne. :-)

    SvarSlett
  7. synes det ble myyyyye bedre med den mørke sofaen :D
    de bokstavene du bruker i headeren din, hvor har du funnet de?????? Digger de :D

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)