søndag 20. mars 2011

Oppussing og interiørtips fra storebror:)

Her om dagen fant storebror en bit av en steinhelle, og ville gjerne ha den med hjem. Jeg syns det kan bli litt mange ting i huset, når hele familien består av samlere, og var litt skeptisk..
Men han ga seg ikke. Han ville sette lys på den, sa han.
Vel hjemme satte han steinen i vinduskarmen, og tok en runde i huset og samlet alle te-lys han kunne finne:
Jeg syns det ble fint, jeg:)


Ellers har vi endelig kommet i gang med oppussingen av nytt rom til storebror..
Det kommer til å ta tid å bli ferdig, siden vi egentlig bare har helgene til rådighet, og til helgen reiser mannen bort..men, men..det føles godt å være i gang ihvertfall!
Det er så deilig å være kvitt den blå strukturtapeten!!
Planen var å male rommet hvitt, og tapetsere en vegg med en kul tapet. -Men vi finner ikke den riktige tapeten, så nå har vi endret planene litt;) Jeg gleder meg, og skal selvfølgelig vise frem resultatet! (Når vi kommer dit, da. Det kan som sagt ta litt tid)


Ha en nydelig uke alle sammen!
(Nå kommer våren❀)

8 kommentarer:

  1. Hei på deg! :)
    Så fint det ble, flink han gutten din!

    Jeg har to små gutter her hjemme, og han største er også en skikkelig samler.
    Når vi er på stranda, finner han steiner og drivved og forskjellige ting som han mener blir så fint. Jeg er ofte litt skeptisk også, men rart med det det blir jo fint ;)
    Minste gutten samler på pinner, hehe..
    Så nå har vi en hel bunke med pinner på terrassen.. kan ta med alt inn..

    Sjekk tapeter hos ferm living, eller hos retrovilla - mye fint til barn der :)
    Men, spørs jo hva du er ute etter.

    Klemmer fra Ida ♥

    SvarSlett
  2. Wow - for en flink interiørkonsulent du har! Lykke til med videre oppussing, skal bli spennende å se hvordan det blir.
    (PS: Bli med på giveawayen min, da vel! http://retrobabydesign.blogspot.com/2011/03/luck-of-draw-giveaway.html )

    SvarSlett
  3. så flink han er:) Kom han på det helt selv altså? Inponerende:)

    SvarSlett
  4. Storebror har virkelig et øye for fine detaljer! :)

    SvarSlett
  5. Jeg syntes det ble kjempefint, en lur idè!

    Ønsker deg en fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  6. Det var jo en knallfin ide - og ekstra koselig når det kommer fra ungene ♥

    Lykke til med oppussing - er litt glad for at det ikke er meg (selv om jeg gjerne skulle hatt et ekstra rom å pusse opp ;)

    Klem!

    SvarSlett
  7. så stilig det var med den steinen!
    kanskje tonje har fler eplekasser, eller kanskje finn?
    god helg!

    SvarSlett
  8. Gøy med oppussing. Blir spennende å se hvordan det blir

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)