fredag 25. november 2011

Pakkepakkepakkepakke...


Det pakkes kalendergaver her denne helgen!
Maaange pakker å pakke inn..

Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til dette med at barna får en liten pakker hver enste dag, men jeg syns det er så utrolig koselig å ordne i stand kalenderen - så da blir det sånn..i år ihvertfall. 
Noen småting, og noen aktiviteter:)

Liker du å ordne i stand adventskalender?


I´m preapering an advent calendar for my children this weekend.
I enjoy it so much:)





3 kommentarer:

  1. Ja, jeg syns det er kjempemoro! Men i år er det første året jeg ikke lager! I fjor lagde jeg en kalender, også fikk eskil plutselig både legokalender og sjokoladekalender fra svigers, og mamma hadde laget adventspakker til barnebarna som de fikk hver søndag i advent! Da ble det rett og slett for mye av det gode!! :D Så i år er det bare lego, siden det var det han helst ville ha :) Dine sølvpakker ser kjempespennende ut! GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er veldig kos å ordne pakkekalender:) å fint du pakker inn pakkene..
    Håper du har en fiiin lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er!

    Jeg har ingen å pakke til. får vente på noen små først :)

    Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)