tirsdag 8. november 2011

Produktiv

Symaskinen og jeg er i farta om dagen:) 


Den blå luen har jeg sydd til storebror, og det er første gang jeg har sydd ribbekant! Det var gøy å få til:) -Og storebror likte den kjempegodt!*stolt*
Den store hvite luen er lillesøster sin. Ble inspirert av at hun skal være brudepike snart:)
Og den lille hvite luen er til et lite nurk, som bor i magen til en ansatt i lillesøsters barnehage.
De hvite luene er mitt eget mønster, og den blå fant jeg i et håndarbeidsblad.

Alle luene er 100% ull.

6 kommentarer:

  1. Oj så flink du er, likte formen på de hvite ;)

    SvarSlett
  2. Åå..så fine:) Flink du er..
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er så flink! De var superfine!
    Hva du kan?! Jeg blir så inpirert.
    klem

    SvarSlett
  4. Så fine luer! Formen på de hvite var virkelig fin:-) Flink!

    Klem

    SvarSlett
  5. De er så fine:) Jeg er så imponert over at du har lärt deg å sy så fine ting helt på egen hånd!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)