søndag 11. mars 2012

Spraymaling



Endelig fikk jeg somlet meg til å kjøpe spray, og nå har jeg fått dilla...
Våre gamle og kjedelige lysestaker fra IKEA har fått seg en makeover. De lå i kassa som skal til gjenbruksstasjonen, da jeg plutselig kom på at med nye farger vil de kanskje bli fine igjen.
-Og det syns jeg de ble:)


 Dette er et gammelt sølvplettfat(?) fra loppemarked, som var blitt veldig stygt. Ble mye finere nå!
(Ideen med å spraye over en blondebrikke på sånne fat, har jeg fått fra rosetrend)


Ha en god uke!!

23 kommentarer:

  1. Kor stilig det blei det fatet! Det fekk jammen eg lyst til å prøve og :-)

    SvarSlett
  2. Ja, de ble kjempefine!! :) Skikkelig friskt. Og morsomt med mønster på brettet! Smart! Håper dere får ei fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Det ble jo grisefint, vakre farger :) Skjønner godt at man blir hekta når man først er i gang med sprayinga, hihi. (Som den tv-reklamen med de som sprayer vaskemiddel overalt...) Stlig fat også, hvilken god idé. Dette viser i hvert fall at man ikke må finne på å kaste noe, da alt kan bli nytt med litt kjærlighet ;-)

    SvarSlett
  4. Fint å se at det ikke bare er jeg som ikke liker å kaste ting:) Det ble jo kjempefint!:) Legger meg til som følger av din inspirerende blogg:)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Spraymaling er kjempegøy. Så lurt å spraye over en blondebrikke! Det ble veldig dekorativt :) ha en topp uke!

    SvarSlett
  6. så glad eg fant denne bloggen, inspirasjon og kreativitet :)

    flink du er :)

    henriette

    SvarSlett
  7. De ble flotte! Hvilken spraymaling har du brukt, og hvor har du kjøpt de? Jeg sliter med å finne lyserosa og turkis/lysblå, men skulle så gjerne hatt det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Jeg har handlet på torshov bilrekvisita. De hadde ganske godt utvalg, og sprayene er mye bedre å jobbe med enn de jeg har brukt før. Du kan bestille i KEMs nettbutikk også tror jeg!

      Slett
  8. Spraylakkering e barra sååå gøy!
    Skikkelig instant makeover :o)

    Bra resultater her snuppa.
    Ha ei finfin ny veka.

    SvarSlett
  9. Så stilig dette ble! :)
    Spraylakk er så fantastisk gøy siden
    man ser resultatet med en gang.. hihi!

    Ønsker deg en fin dag!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  10. Kjempefint!
    Utrolig at ting kan få et annet uttrykk med så enkle midler.
    Du, lampa under her var jo sinnsyk lekker da!
    Flinka!

    Siw

    SvarSlett
  11. Så fint det blei:) Spraylakk er supert!!
    Håper du har en super start på ny uke:)
    Klemklem

    SvarSlett
  12. Så freshe fine farge! Ordentlig lekkert!
    Jeg digger spraylakk ;) Jeg har vært på Biltema og kjøpt meg sinkfarge, nå er jeg spent :)

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  13. De ble supersøte!! Stilig med eames stolene til et romantik hjem!

    SvarSlett
  14. Lekkert og vårlig!
    Spraylakk er bare supert.
    Har forelsket meg helt i fjær-lampen din under.
    Noe så nydelig.

    God helg :o)

    SvarSlett
  15. E ikkje så veldig på sånne merker eg heller, men det e et populært merke hos mange bloggere, særlig sånn "kvite" blogger, så kanskje derfor du ikkje har hørrt om det og eg ikkje har nåke av det fra før ;o)

    Goooood helg vennen!
    Te mammen og :o)

    SvarSlett
  16. Oi, så stilige!! Dette var virkelig til inspirasjon!
    God påske :)
    Renate

    SvarSlett
  17. Så glad for at jeg fant denne inspirerende bloggen!:-)
    Hvordan har du fått lysene i samme farge som stakene? Har du rett og slett bare truffet godt med fargevalget?

    SvarSlett
  18. its reallyy nice plzz be my member http://agritachhibber.blogspot.in/

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)