onsdag 13. november 2013

På tide med litt redesign igjen

 I høst kjøpte jeg en lang lammeullskjole til meg selv på loppemarked, som jeg aldri ble helt komfortabel med å bruke. Gamle klær av lammeull er supre å sy barnetøy av, så litt av denne kjolen har blitt skjørt og "nisselue" til snuppa:) 
Dusken er av restegarn etter genseren jeg strikket til henne i fjor.




Fortsatt er det mye igjen av kjolen, så flere plagg må det bli!
Redesign er gøy:)


This fall I bought my self a secondhand dress, made of lambswool, but I was never completely comfortable using it.
Old clothes of lambswool are great for making childrens clothes, so I made this skirt and hat for my girl.

6 kommentarer:

  1. Så fin hun var Ü Utrolig søt nisselue. Bra å få lagd noe annet, når du ikke fikk brukt kjolen selv Ü

    SvarSlett
  2. Stilig Outfit!! Og sikkert godt og varmt!! Moro å lage noe nytt av noe gammelt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Ja - å lage nytt av gammelt er noe av det morsomste:)

      Slett
  3. Ciao all'Italia. Il tuo blog è molto carino e divertente. Se un giorno verrete in Italia sarà un piacere incontrarvi. Il mio blog è frugare.blogspot.com

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)